درنیکا جونموندرنیکا جونمون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

درنیکا:مروارید پاک و درخشان زندگی مامانی و بابایی

یه خبر خوش

1392/4/1 15:50
نویسنده : ماما پارمیس
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

 خاله پرنیا خاله راحیل و کیانمهر دارن میان پیشمون هووووووراااا  د

 

                                د

تازه همون روزی که میرسن تولد نیم ساله شدنمه ئ(دوشنبه 92.4.3 )

                                                   ت

(عکسهاشو تو پست بعدی میزارم)

 

 اینم عکس من و خاله پرنیا جونما

 

 

ئ

 

 

اینم منم و کیانمهر جونم پسر خاله گلم من اینجا یک ماهه بودم و کیانمهر چهار سال و سه ماهه

 

ت

اینم روژان جونم(دختر خاله)ت و من و کیانمهر

                                 ا

j

بابا جون ماچو ما نوه های گلش (عکسش خراب شده ناراحت)

 

b

 مامان جون جون جونی و دایی جونم و مند

 

                                                    hbn

n

 اینم چند تا عکس از من و کیانمهر جونمئ

 

 

;

مامان پارمیس:فدای خواهرزاده های گلم و دختر نازم بشم من

 

 

 

n

قلبماچ                               د

k

تنها نی نی ای که کیانمهر جونم دوست داره منمدهورا

 

 

n

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدرهام جون
4 تیر 92 11:25
خیلی عکسهای جالب وپرمهری بود واقعا از دیدنشون لذت بردم انشالله همیشه شاد وسلامت باشید واز این عکسهای پرمحبت بگیرید


ممنون عزیزم به همچنین برای شما